Bajskörv

Publicerad 2011-06-03 13:20:16 i Allmänt,






Hatar att min förkyldning inte blir bättre. VILL JU VA UTE I SOLEN!!!!
Min näsa blir bara värre i i värmen, fyfaaaan.


Nu egentligen vill jag dra med Ida till Lundbybadet. Men istället så ska jag göra läxor, ta sönder jeans och snyta mig.



KULTTTT


Finns risk att jag tvingar med mig själv och Ida till Lundby ändå sen...


fortsättning på listaaaaa



Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Jahadåå
Gråtit över en flicka? Det har jag nog gjort nångång
Ljugit för någon? Javisst.
Varit i slagsmål? Njae. Med mina bröder. Slog André i huvvet med en plåtspade man har när man gör snögrottor. Fick as mycket skäll L Fast gjorde om det igen nästa dag….haha.
Blivit arresterad? Nae så tuff är jag inte.
Träffat någon från internet IRL? Njaa inte på det sättet.


Antal…
Gånger du varit kär? Jätte svår fråga. Knappt 2.
Gånger ditt hjärta brustit? 2 tror jag.
Hjärtan brustet på grund av dig? Tror ingen gång. FAAN VILL JU VA HEARTBREAKER!
Tjejer du kysst? Cirka 2 gånger tror jag. Fyllegrej.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Typ en?

 


Senaste…
Boken du läste? Hundraåringen. Orkar dock inte läsa ut den.
Personen du fick e-mail av? Troligen av Facebook.
Personen du fick brev av? Lundbybadet
Personen du fick sms av? Moa
Gången hela din familj åt middag tillsammans? I tisdags!
Saken du köpte? Mascara och nagellack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela