Ångest

Publicerad 2011-06-21 16:58:53 i Allmänt,






Paniken över all packning till P&L har kommit till mig idag.
Biter på naglarna medan jag tänker på att jag inte har några roliga nya kläder. FAAAAN!
Blir att sno kläder från dom andra tälten, oh yeaaah!
Panikar även över att jag har fortfarande inte köpt en fräsig skinnpung att ha mobil&pengar i. Slutar med att jag kommer ha en lila midjeväska från 80-talet.

Kommer inte ha tid att handla kläder heller när kusinerna kommer idag och invarderar huset.
Näämen ska bli mysigt att träffa filurerna, kanske dom har med sig kläder till mig? Mja.

Så om ni verkligen älskar mig så kan ni få köpa eller skicka kläder till mig. Tack i förhand.




Har lyssnat på radio i två dagar nu och har märkt att de har cirka 15 låtar som de kör om & om & om igen.
Låt mig demostrera:
"Release meeee, release my bodyyyyyyy"
"I'ma a little drunk and I need you nooooooow"
"I'm gonna love you like I'm never been hurt befooore, Alla Robyns låtar helt enkelt.
"Dresses for sucess!" Aa alla jävla Roxette-låtar.



hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela