Som ni har väntat

Publicerad 2011-07-27 16:05:38 i Allmänt,






Hemma i mjöllat igen! Och allt ser precis ut som det var innan jag åkte. Förutom att huset var lite skitigare. Bror min verkar tycka att det är skit svårt att slänga tomma saker eller saker som är slut.
Men nu är hemmafruN här och har städat igår och även idag. Men nu tyckte jag att jag var värd att titta till facebook och spotify.


Hann slänga av mig väskan och prata med André&Patricia innan jag trippade till Arjeta. Mmm träffa vänner igen<3<3<33<33 Där hade vi mys, vattenpipa och tittade film. Var lite rädd att cykla hem men mötte inte en enda människa.... "Jajuste är ju hemma i Mjölby igen! :D"






Meeeeen nu ska jag möppa gölvet. Men hörrni? Är ju ensam hemma nu så komsi komsi mina vänner så jag inte bara går runt och städar. Åååhhh måste hämta tvätten jag har hängt upp också!

HÖR NI??? Hör ni hur jag har blivit? Till helgen behöver jag fäääst och vänner.





Lite roliga saker från Gotland tar jag i ett annat inlägg. Men det var underbart som vanligt.
Fick ett sug efter P&L musik nu när jag ska moppa. Blir Teddybears nya låtar.




Kommentarer

Postat av: SOFFIIPROPP

Publicerad 2011-07-27 18:49:10

SANNEE!

vad sägs om gusto någon dag? har inte sett dig på evigheter! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela