Mitt immunförsvar suger

Publicerad 2011-07-09 01:03:06 i Allmänt,






Har ingen blogglust just för att mina dagar har sett likadana ut sen jag kom hem.
Vakna av snorig näsa/öm hals, ta tabletter, äta frukost, titta på tv/film, äta lunch, titta på tv, äta kvällsmat, titta på tv.


KUL LIV!


Men har hittat de 2 första True Blood avsnittena från säsong 4. Jäklar vad suget kom tillbaka då, vill se mer!!!
Inser nu att jag har saknat True Blood.
Sen har jag nästan sett en säsong med Scrubs...hehe...Blir aldrig tråkigt♥



Min fredagskväll var väl att äta en kebabtallrik och sitta på altan o prata med mama&papaaa. Myyyzzz.
Mamma klippte sig idag och har axellångt hår nu!? Massiv förändring må jag säga!




En cool grej som hände förut var att jag fick näsblod p.g.a allt snytande. Men när jag luta huvudet bak så rann blodet nerför halsen istället, slapp hämta papper, så tufft jag vet. Lite äckligt kanske också. Fast nu är ju inte jag rädd för blod...så mest coolt.






Eeehh....det var väl allt. Börjar missta hoppet om att bli frisk snart. Varför har mina senaste förkyldningar suttit så galet länge? Sist var det 3 veckor, jag orrrrrrrrrrrrkaaaaaaaar inte med deeeet igeeeeeeeeeeen.
Försöka sova nu. Kan inte vänta till känslan att vakna och känna sig som en enda stor snorgubbe. Kladdig, äcklig och seg. Nu blev jag lite sådär äcklig igen....
Tips på att bli bättre snabbare, någon??????





OST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela