Home sweet home

Publicerad 2011-07-04 12:58:12 i Allmänt,





Har en en frukost bredvid mig som inte ens är halväten. Just nu går jag på värktabletter.
Blev förkyld igår morse, worst hemresa ever på tåget. Frysa och rysa ihjäl mig + en redig huvudvärk.
Fick tillslut spy lite i tågtoaletten. Asså varför skriver jag detta? Freeesh! Men ni borde veta nu att jag har as lätt att spy av allt möjligt. Feber, ont i huvudet och åka tåg baklänges blev ingen bra blandning. MEN älskar dock efter man har spytt. Då mår man så jävla bra! Det vet inte kanske ni, men jag vet / sPyTjEjEn.


Skulle vilja orka dra hela P&L-veckan men ska först slökolla på någon film och antagligen somna till den.
Eller lyssna på Bon Ivers nya skiva...och somna till den.
Måste packa upp allt....allt som luktar illa och är skitigt...


Kan dra 4 fina höjdpunkter:



1. Stå knappt 10 meter ifrån Jared fucking Leto. Och stå knappt fyra meter från räcket.
När han tog dom långa tonerna ryste det i hela kroppen och klumpen i halsen kom.
FAN VAD JAG BLEV AVUNDSJUK PÅ DOM SOM FICK KOMMA UPP PÅ SCEN MED HAN!!!
Jag försökte förgäves vifta med min scarf och hoppa. Då känner jag hur Emma lyfter upp mig för att jag ska synas ännu bättre. That's what friends are for<3


2. Se/höra Oskar Linnros. Fyfan vad bra han är live. Också en av dom få artister jag kunde hela texter på, yeeesss. Efter hans konsert står vi kvar och väntar på Deadmau5.
Vem är det som kommer då???? Joo Oskar Linnros kommer fram och pratar med dom längst fram i publiken.
JAG SKAKADE HAND MED OSKAR LINNROS<3
Gulligast var när han skakade hand med Emma. Skakade hand och sa Oskar. Som att vi inte vet att han heter Oskar? Sööööt. Han hade lena händer kan jag även kommentera, och rätt så kort men så mycket snyggare in real life.



3. Veronica Maggio. Vänta först i i världens värme och löka sönder. (Undra hur mycket jag har svettats tillsammans hela den här veckan? Vill jag veta?) Sen kommer hon ut och är så jävla vacker. Alla sjunger med i låtarna och det känns som hela Borlänge kan hennes texter utantill.
Höra Snälla Bli Min igen och känna klumpen i halsen igen. Smyggråta till Mitt Hjärta Blöder bakom solglasögonen.



4. Blev stormkär i Paulo Nutini. Stod där och tänkte: Men sådär jävla snygg kan han ju inte va!?!?? Men jo, det kunde han. Rösten, blicken och rörelserna. Aaahh blev lite som en 13-åring som såg Erik Saade.





Det var bara 4 av alla höjdpunkter. Sug in detta och bli avundsjuka ni som inte var där. Och åk dit nästa år.
Och var på Lugn camping deluxe, perfekt lagom mycket liv. Vanliga campingen luktade soptipp och kiss, och då skojar jag inte.


Haha, har aldrig uppskattat sängen, toaletten och duschen så mycket som igår. Sitta i duschen en halvtimme och nästan somna. Så sköööööööööööööööönT.


Åh en till sak från igår! Se en nyvaken Tyson och möta han med en stor kram. Man hörde nästan en maffig orkester när vi kramades, sådär som på filmer.  Sen myste vi på altanen och han somnade i min famn. Fina fina kisse. Som jag har saknat den pälsen, dom ögonen.




Okej såhär mycket hade jag inte tänkt att skriva. Återkommer!





Fina fina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela