Det tar tid det här

Publicerad 2011-07-06 00:27:54 i Allmänt,






Asså jag vill så gärna lägga upp bilderna från P&L och blogga men just nu har jag bara orken att ligga framför tvn och irritera mig på mitt halsont. Funderar seriöst på att jag kanske har råkat ut för halsfluss för typ första gången?


Känner att jag inte riktigt har koll på tiden heller. På tisdag åker jag till Gotland. Trodde det var långt efter jag kom hem efter P&L men icke! Så snart är det dax att packa väskan igen. Vet dock inte än när jag ska åka hem (coolt det rimmade). Beror på om några töjsar kommer över och hallåar mej!


Neheee jaahaa om man ska försöka somna till klumpen i halsen kanske?
Ska ju kanske följa med till IKEA (fast känns redan nu som att jag kommer dissa det)
Men en fika med Ella borde jag allt palla med!




Asså okejrå, ni får lite favvisar från min kamera så länge





Gjorde en hennatatuering som jag förmodligen i framtiden vill göra.
Blev as nöjd med den, sen på kvällen hade typ all färg försvunnit även fast jag skyddade handen med mitt liv. Blev fett ledsen och gick tillbaka för att be om att fylla i. Fick göra det gratis wohoo!!! Dock fyllde hon i den för tjockt så den blev ganska ful....sen 5 minuter senare så kommer jag emot den när den inte var torr....
Gillar även starkt snäckarmandet jag köpte. Har letat efter snäcksmycken och så fanns det där!



Dock var jag nog mer peppad över att se Rebeckas&Emmas hennatatueringar för dom var så sköööna!
Älskar kakmonstret för Emma och jag kan inte sluta skratta åt avsnittet då kakmonstret är med i Family Guy.
(Vi pratar ofta om Family Guy....dom andra brukar försvinna då...)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela