rubrik rubriiiiik rubrikääär

Publicerad 2011-01-30 22:57:04 i Allmänt,





Stör mej på att Tyson måste jama varenda gång han inte kan få upp ytterdörren. En gång i tiden gick han snällt och tyst därifrån och typ gick och sov/åt/bajsa. Va tyyyyyyst kattskrälle!

Nä skoja Tyson, you're my world ♥



Har fler stör-tankar

- Inte få in en en tyskaglosa "vänta=Warten". Kort & enkelt ord men går fan inte att få in. (Skrev fel också när jag skulle skriva det nu hEhE)

- Bra spotify-låtar som jag lyssnar på försvinner och går inte att lyssna på, lägg av att ta booort!

- Stör mej också att jag aldrig fick dumleklubban av Klein när han skulle gå och hämta en, VAD I HELA FRIDEN är viktigare än det????

- En till grej, imorgon går jag på två tyskalektioner sen dragggar jag till sjukhuset för att nån charmig läkare ska klämma på min snea rygg. MmmMmMmm kalla händer på ryggen ♥




OCH HÄR KOMMER EN ROLIG TANKE

Mamma har läst om skolios och vad som kan hända om det är ganska illa. Mamma börjar förstå internet nu, sitter oftare och läser bloggar (haha) som t.ex. hittade en blogg om en tjej som skrev om sin skolios. Hon lär sej!
Antingen sjukgymnastik, ha korsett nästan dygnet runt eller i värsta fall operation.


Inget av de känns lockande.... wäääh sökte på skolios nu och såg obehagliga bilder

Erkänn ni vill se??? Jaa det vill ni.




Asså ryggraden ser ju ut som en orm. Skrämde upp mej själv nu bara för jag sökte på skolios :(




Och korsetten ser ju inte så galet bekväm ut heller....



Inte förrän nu blev jag verkligen orolig för min rygg. Måste fortsätta peppa, heej å håå det kommer gå bra! Håller tummarna för att kanske få gratis ryggmassage? Kanske är tvungen att massera mej varje vecka, kan ju drömma.


Nu sova, hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela