Lördagsmorgon

Publicerad 2011-01-22 13:41:29 i Allmänt,





Vad jag har lägnat efter denna lördagsmorgon heeela veckan. U.n.d.e.r.b.a.r.t att vakna elva.
Hela grejen med att göra en as god frukost, äta länge och läsa aftonbladet. SkööönT!



Nu är jag nyduschad och har lite grejer att plocka med.
Plocka bort högen med kläder, beställa kläder (wihuu) och kamma Tyson som just nu ligger på handdukarna i badrummet.


Heej heej säger Tyson!






Kulig grej från Alex Schulmans bok, uhhh Mjölby!
Ni vet den boken jag fick hans autograf....vet inte om jag har sagt de.....he...he





Haha måste visa min bakgrundsbild på mobilen, åh mimi mimi mimiii!





Häng på min nya spotify-lista också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela