Jaa det var la roligt

Publicerad 2011-01-03 12:57:10 i Allmänt,





Har faktiskt satt mej med en läxa. Ska göra en powerpoint om mej själv på minst 6 sidor.


Jag kan bara komma till 3 sidor. Fan har jag så lite att berätta om mej själv????
Plan B är att lägga till massa bilder så det blir fler sidor.....
Eller en lång lista på typ öl/cider, pizza/tacos, bli inbränd/frysa ihjäl?




Jaaa jag har inte kommit längre idag, sov alldeles för sent så här sitter jag med frukosten bredvid mej.
Ska fika om två timmar HeheHHEHeHE....
Och nu kom pappa och sa att han har mått illa hela morgonen.
Nu vill jag inte sitta i köket längre. Ska gå upp till mitt rum och ösa handsprit.
Vill.inte.ha.magsjuka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela