I'm gonna smile because I deserves too

Publicerad 2011-01-04 15:38:45 i Allmänt,






Ställde klockan på tio men det gick sådär. Vaknade halv ett och var fortfarande trött????
Har egentligen lite ångest över omprovet i matte jag ska ha efter lovet och försökte bläddra lite i matteboken men det gick inte heller så lyckat. Och nu funkar knappt mitt internet så nu blir jag förbannad och försvinner in i The Sims-världen, det är jag värd men vet inte varför. Har ju inte gjort något vettigt idag.


Fast en kul grej imorse. Tyson kommer in från altanen med en liten fågel i munnen.
Fattar inte hur han lyckas hitta fåglar när han är inlåst på altanen. Jisses vad stolt han var då med fågel framför sej.
De är ju allt coolt av han att fånga fåglar utan att komma ut.



Hörs om några timmar, ThE SiMs <<3<33<3<33<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela