Huser rasaaaar

Publicerad 2011-01-06 15:37:52 i Allmänt,





Kulig grej, eller aa inte så kul egentligen. Taket över ytterdörren har sjunkit så dörren ger ifrån sej ett roligt ljud så fort vi öppnar och stänger. Så här jag jag suttit i köket och skrivit naturkunskap medan de andra har skottat taket.

Fyfan, hade sjukaste mardrömmen inatt. Ni kommer bara misstänka mej som en...rasist om jag berättar.....
Men tänk er att cirka 7 stycken främlingar försöker ta sej in genom ytterdörren och köksfönstret. Jag får springa imellan för att stänga båda som de direkt får upp igen.
Fyyyy var livrädd när fyra stycken drar i dörren när en enkel liten kedja håller kvar.
När jag precis ska ringa polisen och tänker "första gången jag ringer 112...." DÅ vaknar jag och har världens hjärtklappning.



Nog om det nu, ska hjälpa mamma med kantarellsoppan<3 och kanske baka muffins.


HEIJ HEIJ
// sötiz_tjeij_94


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela