Heart full of wine

Publicerad 2011-01-14 20:02:14 i Allmänt,






Hemkommen från självaste Tranås. Vi kollade in Circussale för att se om det fanns några fynd.
Och det fanns det allt mina vänner. Fick med mej en påse med grejer för 180:- FETT BILLIGT!!!
Dock lite besviken på att det var mest XS och små storlekar på jeansen.
Härliga provrum också som var gaaanska små så vi trodde vi skulle riva dem.
Pratade två gånger med främlingar i provrummen då jag trodde det var Moa eller Angelika, hehe.....




Nu ska jag bara värma mej lite och sedan trippar vi tjejor till Andreas lägenhet och spenderar kvällen där.
De blir fejnt! Och imorgon kanske jag ska till Elsa och rida (!!!!) Spännande må jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela