Hannapeeee

Publicerad 2011-01-03 23:46:33 i Allmänt,






Suttit och live-chattat med HanaPee, de va en najz avslutning på kvällen.
När hon skulle säga hejdå till alla rabblade hon upp namnen på oss som skrev.
Hon sa hejdå Sanna..... Varför accepterar ingen att jag heter Sanne??? :(:(:(:((((



Känns som denhär dagen har bara gått ut på att äta.
Åt frukost, gick ner och åt middag, kom hem och rotade i kylskåpet, tog tillslut en glass, var inget bra på tv så jag gick ut till köket igen och gjorde mej lite te och kex med mögelost....


Pappa och jag är småätarnA i familjen., båda gräver i skåpen och kylskåpet framåt kvällen.





Nej nu ska jag gå igenom niotillfem-bloggen. Bara för att hon är så retro, cool, verkar vara en jävel på att laga mat och har snygg pojkvän också.
Vad vore kvällarna utan alla bloggarna som finns?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela