Första skoldagen på året

Publicerad 2011-01-11 22:46:25 i Allmänt,





Mjaa det var väl inte så farligt att gå till skolan ändå. Däremot var morgonen innan jag gick till skolan förjävlig.
Fick dem mörkaste tankarna som "ahh varför skolkar jag inte som andra gör???" "Fem jävla terminer kvar, jävla rövskitbajskukfaaaaan"


MEEEEEEEEEEEN det lättade när Angelika och jag gick tillsammans till skolan.
Hon är som solen bland molnen.
Hon är som kakaon i chokladen.
Hon är som havet vid stranden.
Hon är som sommarlovet i skolan♥♥♥


Wow jag kan va så poetisk ibland. So deeep!



Joo så var det härligt att träffa klassisarna igen. Emma och Elsa lika glada och fulla med energi och Rebecka lika skön humor som vanligt. Hon fick också lika elektriskt hår som jag......fyfan längtar tills våren då håret inte blir elektriskt.



Varför är jag vaken fortfarande? Mjaaa kollar på Rush Hour, har ju ändå sovmorgon till tio. Soft jaaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela