Första inlägget 2011

Publicerad 2011-01-01 02:35:56 i Allmänt,





Första frågan. Varför kollar jag facebook när jag ändå inte kan läsa vad som står, eller se vilka som är med på bilderna? För det andra, varför såg vi inte vem det var i bilen och gick vidare? Ännu bättre Ida som såg vem det var men gick ändå bidare HAHAHAHHAHA.


Asså fyfaaaeen. Vad jag har dansat, vad jag har trivits med fina människor.
Mitt nyår kunde nog nästan inte varit finare faktiskt. Tackar Mia för en underbar fin fest, fina fina Mia!




Nu tackar jag för mej och somnar på tre sekunder.
Imorgon sa mamma att vi kör på chokladfondou...fondy...fan glömt hur det stavas, jallafall smält choklad ska det ätas imorgon!




Så jävla kul när Ida och Arjeta va här en snabbis innan jag tog sällskap med dom.
- Jag spydde lite..... och det smakade skit


HAAAAAAAAAHAAAAHAHAHA.


nog om det nu, mer historier imorgon!
ska kolla igenom min kamera nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela