?

Publicerad 2011-01-08 18:42:31 i Allmänt,





Börjar seriöst bli orolig då jag har fått två till random-kommentarer om "hej där kolla min blogg kramiz!"
Har nån sagt att jag vill läsa fler bloggar elle? Hur hitta alla min blogg på en och samma dag och bombade mej wierd-kommentarer???? Förföljer ni mej????


Mjaa nu ska jag inte överdriva. Vill ni veta en grej? Har egentligen inte gjort ett enda skit i skol-väg.
Har läst men allt har flygit ut igen. Skyller allt på min mensmage.
Dock blev muffinsarna lyckade, mensmage klaaadis.
Ahepp, känner mej så otroligt seg så får se om min mage tillåter mej att gå till Moizzz annars blir det hemmakväll skönT.




Partajj Ida får underhålla med en bild! Relaxxxx det är bara pommac hon håller i, det var ett fint moment när Ida tillslut fick upp den med ett vackert PANG.








(sen vad vi blandade med pommacen är en annan historia)

Kommentarer

Postat av: arrebarr

Publicerad 2011-01-08 21:13:26

hahaha gullet, dagen du skrev dedär inlägget hamna du på blogg.se framsida och då såg ju bloggfreaks det och kommenterar saker för att du sedan ska kommentera deras bloggar så dom får fler läsare :) PUZZZIIZZZ

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela