rubrikjävel

Publicerad 2011-02-23 12:47:50 i Allmänt,






Nu har jag varit uppe i ett par timmar och Tyson har gett mej blicken "Ska du göra något idag elle????" och jag ger blicken tillbaka "Ska vi gå ut då? Eller nej? Vad ska vi göra Tyson???"


Ohja. Så bra känner Tyson och jag varandra.



Frågan är om det är så kul att gå ut i detta vinterland.....Men vad ska jag annars göra?

- Kommer inte på nån jävla bra film att ladda ner.

- Tänkte baka nått riktigt fint, nått roligare än kladdkaka. Sen kom jag på att det behövs saker som jag inte vet vad det är till dem bakverken. Vafan.





Sen är jag sugen på att träna men inga pass går ju inte vid denhär tiden på dagen.
Nu tänker ni "vafan Sanne träna?" Men joo, om det är afrikansk dans så är jag alltid på. Eller aa inte om man får såndär larvig tränare så allt blir en lekstuga istället....






Blir så ledsen i ögat, känns som alla kompizar är bortresta/jobbar/gör nått annat.
Va med mej :(:(:(:(:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela