Memories

Publicerad 2011-02-04 22:47:09 i Allmänt,






Har en såndär sentimental fredagskväll. Sitter och läser fina bloggar, tittar på fina bilder och tänker på fina minnen. Tittade några snuttar på en film också. Filmen Så Olika, ni måste se den. Faktiskt en bra svensk film. Och jag är kär i djurskötaren. Asså sådär töntigt så när han kommer upp så tänker jag "men assååh HUR fin är han? Hans ögon!?!?!?" Blir så jävla tagen av han bara, han baa kommer där i filmen och ser mystisk ut.









Jaha denhär kvällen skulle ju egentligen varit nere i tv-rummet tills André & CO kastade ut mej därifrån....kulT.
Hatar att jag alltid ska tajma med att träffa människor jag inte vill träffa, då jag känner mej som fulast/segast.
Där sitter jag i tv-rummet och har fotbad medan jag kollar på Let's Dance. Sitter i siden-pyjamasshorts och osminkad, oså baaang så kommer André och hans kompisar....
Och när dom hälsar känner man typ "Hej......:( Låt mej va....:("



Men ska nog smyga mej ner och ta en huvudvärkstablett & lite ben o jerry glass.
Kul att jag är omringad av maginfluensa också, mamma + klasskompisar, lever farligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela