flera personer i en är du

Publicerad 2011-02-22 12:52:53 i Allmänt,






Haha hade roligaste drömmen evvah inatt!


Pappa skjutsade mej till Kungshöga, bara att det låg vid våran sommarstuga på Gotland.
Det var hästar och kossor överallt, tydligen hade kungshöga blivit ett lantgymnasium typ.
Sen baa, så står jag där med en tjur, likt Måns asså Elsas tjur.


Tjuren har tyglar och sadel på sej......... såg så jävla löjligt ut när jag tänker på det. Som maraboureklamen.


Så jag tog med mej tjuren likt en häst och gick runt i skolan med den. Plötsligt bet den mej i handen, asså hela handen var i munnen, men lilla jag tog det som det hade hänt flera gånger innan(?) Sen blir tjuren galen och jag springer som en idiot i korridoren/stallet med en fet jävla tjur bakom mej. FATTA PANIKEN!!!!! Drömmen tar slut när jag känner tjurens horn i ryggen.....




DET VAR VÄL INTRESSANT VA? Skriver det mest för Elsa så hon vet att jag drömmer om Måns...Är kär i din tjur Elsa......





Vad har jag mer gjort då? Joo thaimassage provade jag ju. Det var spännande. Och lite läskigt. Thailändskan fick hjälpa mej ta på karatebrallorna för jag fattade inte hur jag skulle få på mej dem....
Men summan av kardemumman! Det var riktigt skönt men hatar att jag är så kittlig. Massage funkar inte för mej. Men jag måste ha blivit dubbelt så vigare för jävlar vad hon töjde (säger man så?) på mina leder, trodde vi båda skulle bli en klump av armar och ben.

Sen åkte pappa och jag till Ö&B.
Pappa: Jaa medan dina kompisar åker utomlands eller till skidorter så får du åka till Ö&B. Det är väl lyx Sanne???? Hohohohohoho




Nu ska jag kleta lite mascara för ska senare till Moa i salongen. Hon ska klippa och rulla mitt hår! Ni anar inte hur flötigt hår jag har........ Hej vill någon steka ägg på mitt huvud?



Men vi hörs, ni kanske för en ruuulig bild på mej med upprullat hår likt Christina Augilera. Lika snygg som henne också.

......




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela