en sak jag fnissar åt innan jag går och lägger mej

Publicerad 2011-02-27 01:10:07 i Allmänt,




Obs. Jag kan nog tycka det är 10 gånger roligare än er. Om ni tycker det är roligt så håll det för er själva.... För jag kände mej as komisk när jag skrev det, dock rädd att jag ska få en feting-diss tillbaka.....


Återstår att se om skämtet blir en succé eller flopp.........









Jaaha så hann man titta förbi i Lagmanshallen men det var inte så mycket att hänga i julgranen.
Jag blev besviken på att det inte var mycket folk jag inte kände igen....
Men nått som livade upp den tråkiga fotbollen var ju cheerleaderserna! Som hoppade och studdsade omkring. Dock måste en av tjejerna tyckt att hennes hår var jävligt irriterande när hennes toffs lossnade varenda gång. Led med henne lite....


Sen traskade vi hem till Angelika för att kolla på Melodifestivalen. Likaså det var inget att hänga i julgranen. Men va! Kom Linda Bengtzing vidare :O:O:O:O:O Det trodde man ju aldrig!




Aaae nu är jag trött, godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela