Drar lite höjdpunkter på dagen

Publicerad 2011-02-14 23:13:50 i Allmänt,





- Vitryssarna fick vara med vår tyskalektion. En vitryss på varje sida som slår varandra medan jag tappert försöker hänga med på lektionen. Dålig humor också, dem fnissade åt "meine kleine", det var lite roligt....men inte kul....


- Klein medkänner tillslut efter att vitryssarna hade gått att dem luktade ganska mycket svett. "Nääe nu vill jag nästan öppna fönstret". Haha så härlig han är!


- Mini frukost med Angelika, softa med henne, Mimi och Linnéa på långisrasten.


- Draman. Jag säger bara draamaaaan. Vi fick massera varandra<3<3<3<3 Asså bara någon ens stryker lite på min rygg så är det så.jävla.skönt. Dock lite små jobbigt med alla mina nerver i ryggen. När nån klämmer i nacken så kittlas det vid höften(?)


- Yra med Ellen bland alla korridorer. Hittade tillslut den mystiska bildkorridoren som man bara har hört talas om....


- Åhh Telia hade ju gratis mms idag! Det användes generöst må jag säga. Roligast var att jag mms:ade till Arjeta men hon hade tydligen bytt nummer. Som svar fick jag "Sluta skriva till mig. Känner inte dig men du brukar smsa mig. Kan du ta bort mig från din lista. Hälsningar Birgitta." Jaa, det var lite smått pinsamt.


- Det var svinkallt i huset när jag kom hem så jag höll ut med att sitta med matten en timme sen sprang jag upp till rummet och öste med ljus, filtar och täcken. Och The Sims, hähä. Det var mysigt.


- Rum för en stjärna. Simon och Tomas är en av mina favvisar!




HÖJDPUNKT FÖR IMORGON

SOVMORGON <3333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela