diss och hisslistan

Publicerad 2011-02-24 13:55:21 i Allmänt,



Kör det dåliga först


- Bruno Mars låt Grenade som går på MTV he-la-ti-den. Förstår mej inte på han, vad är grejen med han?




- Jag undrar hur många som har uppdaterat KÖRKORT på facebook senaste veckan. Okej, egentligen är jag ju avundsjuk... men stör mej också på det...  Den dagen jag uppdaterar att jag har fått körkort så ska jag göra det storslaget, inte bara KÖRKORT, kanske göra en video med mej i en bil eller en låt



- Är det bara jag som inte fattar alla repliker från mcdonaldsreklamen? Känner bara igen två av filmcitaten dem kör. Även då är den inte ens rolig....



- Jävlar i havet. Britneys nya musikvideo, där snackar vi storslaget. En enorm brudklänning(?)
Men aae, låten blir nog fan inte bättre för det även fast hon sprutar färg överallt, slåss med sej själv eller spränger typ hela dansstudion.






NU till det roliga då!


- Vi har vår egna lilla husmus som springer runt i vår trädgård. Jaa, jag pratar om en riktig mus. Jäte soet muz som springer omkring.


- Katy Perrys musikvideo Firework. Rysningar varenda gång!






Aae kom inte på mera, måste ösa nu för att hinna möta mamma på stan

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela