Ambling Alp

Publicerad 2011-02-08 13:58:39 i Allmänt,




Yeasayer – Ambling Alp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Blir dum i huvvet på alla kurserna jag ska välja. Slutar med att jag bara kommer läsa musik och bild, wöhöö.
Idag har jag underhållt mej själv med en redig frukost och klippt sönder en tröja så det blev ett ganska najs linne. Fan va kreativ jag är ibland!


Igår orkade jag inte skriva för att pluggade för att slippa göra de idag.
Skolan va ju soft igår, drog med mej Angelika&Linnéa hem till mej för att fixa makaroner och körv och tända ljus. Göddiiiiigt! En nyhet som gjorde mej gladis i magen var att Ellen hänkar vår klass i tvåan, peppar redan nu!





Aaeee ska inte tjata mer nu, ska gå ut med Tyson och få i mej lite frisk luft.
Senare kör vi på en Gustofika!


herrå









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela