1-0 till mej

Publicerad 2011-02-26 13:52:47 i Allmänt,






Tänkte nu jävlar ska jag få mitt rum rent.
Började dammsuga i cirka fem minuter och PLOPP så blev det tyst.
Hahhaha proppen gick enbart i det rummet dammsugaren är kopplad till (vi har bara en slang vi kopplar in i väggen)



ÄÄÄÄGGGGD!!!






Igår bjuddes (hittar på egna ord) det på filmmys hos självaste Emma Rydell.
Vi kände oss som hemma och tog upp sängen direkt, gött! Fick träffa på gulliga kissen Alice vilket ledde till ganska mycket katt-prat. Och sen rundade vi av med Big Brother. Jisses vad tråkigt folk det var i huset.
Rolig grej som hände, just när det är as romantiskt i filmen så gör min mage ifrån säg världens ljud. Förstörde stämningen lite hähä.






Och jisses vad mycket filmer jag har sett på senaste tiden. Har sett dessa:




Lite små mysko film. Väldigt deep, så deep så jag inte riktigt förstod vad som egentligen hände.
Men sevärd är den, alla är så jävla fina i filmen. En thriller/skräck blandat med massa fint typ.





Kick Ass var väl helt okej. Men inte mer än så faktiskt...





Åhh den va fin! Sådär gulligulll och man vet egentligen precis hur den slutar.
Men allt där i mellan är så fint, han är så snygg och hon också. Hennes hår <3






Okej dehär är inte en film, det är en dokumentär om Swedish House Mafia.
Jävlar, om man levde som dem, svenskar som softar livet så att säga.




Därja, nu har lite filmer att se hörrni!




Nu ska jag nog duscha mitt flötiga hår....så inte Angelika blir rädd för mej....
Ikväll kanske det blir lite fotbollskollande, eller för min del, kolla på folket istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela