Wallaaa

Publicerad 2011-12-14 22:18:29 i Allmänt,

Mobilinlägget funkade tydligen. Mina stavfel fanns där också! Eller stavfel...min ovana att skriva på skärmen min. Har för stora tummar för iphoneskärmen antar jag. Luktar lite bloggtorka här. Kanske för att jag inte längre släpar mig upp till rummet med datan på magen. Istället ligger jag därnere i soffan och plippar med iphonen framför tvn. Hängde ni nu med vilken soffpotatis jag är nuförtiden? Trött när jag vaknar, trött i skolan, trött när jag kommer hem och kämpar för att hålla mig vaken till maten, trött på kvällen MEN sen när jag ska sova så somnar jag inte lika snabbt som jag vill. I-landsproblem! Men prisa den som sitter där uppe och bestämmer allt, för inga läxor på länge. Får ligga i soffan med gott samvete. Nu ska jag bara fokusera två dagar till och rocka på fn-rollspelet. Fast det jag mest ser fram emot är hur Mimi och jag kommer se ut. Ska gå all-in för min roll att vara en oljerik saudiarabisk gubbe som har massa guld och lyx. Ser mig framför att Mimi och jag röker vattenpipa på pauserna och att det är magdansöser omkring oss. Fast nu svängde jag in mer på pimps? Nåja, imorgon slipper jag tänka på hur jag ser ut i alla fall. Bara att ta på palestinasjalen! Vafan, tänkte visa bild här på om utklädnad men blogg.se har gjort om. Nehe...nu ser jag inte bildknappen... Men vad ledsen jag blev... Nåja ska ta massa kort imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela