+

Publicerad 2011-12-04 23:21:56 i Allmänt,






Pluggat rätt mycket idag, tjoohej är nog fanimej klar med position paper.
Övningskörde idag och kom ju ihåg allt, var ju ett tag sen nu. Dock gillar jag inte att jag ska koncentrera mig så mycket att jag svettas som en gris. Ingen kommer att vilja åka bil med mig då....



Jaaajaaa njuter nu att håret är änglahår av inpackningen, mumma!



Kan väl kommentera bland det senaste på facebook också. Gillar starkt att Nellie har gjort två grupper till Zara och Raja som fortfarande ingen vet mycket om var dom är. Kanske gillar jag detta så mycket just för att det är (var) just Nellie som var bästa kompis med Zara då så hon vet så mycket och måste gått igenom mycket dehär månaderna.
Dock har jag svårt med att dem som engagerar sig utan att egentligen veta mycket av det. Missförstå mig inte nu, jag själv vet inte mycket men vet ändå nog att personer som har frågat nära till Zara inte har med det att göra.
Sånna där personer som ska engagera sig bara för att.
Jag menar att det är bra at tman bryr sig om detta och snarare lyfter det än tystar ner det. Men sedan prata/skriva om det så privat, så känns det faktiskt lite fel. Blir lite förundrad.



Nåja, tack och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela