Time to go to war

Publicerad 2011-12-30 17:34:56 i Allmänt,

Tjenixen!

Måste skriva detta för att berömma mig själv, och INTE för att skryta.
Varit på löpbandet i 35 min och sprungit 20 av dom. Sen tränat armar och magen. Sen solat och svettat ner hela solariet. Och slutligen powerwalkat hem samt sjungit högt till låtar.
Blev nykär i 30 seconds to Mars. Lyssna på det när ni springer/tränar, oj oj oj!

WOW vad jag luktar svett nu asså! :))) Kom och lukta i min armhåla?
Och hungrig som den största vargen i skogen också.

Efter jag duschat av mig lukten, så blir det häng hos Angelika.
Imorgon ska jag se fierce ut i kanske den finaste klänningen jag sett på läääänge. Det är tur att man har Patricia i sånna här lägen.

Firar med att käka på min kokosnöt jag fick i pris, hurrayyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela