MAMBO!

Publicerad 2011-12-01 12:53:21 i Allmänt,



Hej kompisar


Gårdagen var jättelyckad och trevlig. Skeppet var intressant, tåget vi åkte i, i Volvofabriken var jättekulT, hitta inte mycket på stan men ändå mysigt att traska runt i Nordstan och musikalen var riktigt bra. Glad att låtarna inte blev alldeles för överdrivna, inte som high school musical :)))



Lite besviken att jag inte köpte något speciellt plagg. Köpte från....Monki...igen... Men Monki gör en aldrig besviken, tack o lov. Köpte detta vinröda linne, fiiiiint.





Oj vad sadface jag blev. Gäller att se neutral ut när man tar smygkort i caféterian...
Sliten är man väl också när sömntimmarna inte blev allt för många inatt.
Men så mys att äta en god frukost med rostade mackor med fina klassisar! Vi borde äta frukost ihop varje dag.




Nej nu ska jag försöka göra någon nytta med denna håltimme.
Åh suger bajs att jag inte blir klar med nånting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela