Jag gliiider, äter och lever i soffan

Publicerad 2011-12-26 22:34:37 i Allmänt,

Sådär. Nu har jag lagt mig till ro i min säng för att skriva lite genomförligt vad jag har haft för mig dom senaste dagarna. Bloggen har farit lite illa nu omkring julafton. Och där försvann internet också. Det är la faan att mitt internet på iphonen ska vara bättre än på datan. I alla fall. Fortsätter skriva så länge medans internet snart kommer tillbaka. Det blev ju lite lustigt med bilderna från julafton. Dubbletter och grejer! Eller aa lustigt överhuvudtaget med mobilbloggningen. Jääävlar vad jobbig en text blev som allt satt ihop. Nåja. Julafton var jättemysig. Vår julafton blir aldrig så over the top med våran lilla släkt. Dock blev den lite speciell för att Patricia var med oss och firade jul. Fint! Synd att Ella inte var här också. Allt var i sin ordning. Prata, sätta sig och äta, prata, Kalle Anka, alla sätter sig i tv-rummet och pratar och sedan julklappar, ta kort och tacka för julklapparna. Mysa ner sig i soffan med praliner och te till Harry P. Träligt att släkten går hemåt ganska tidigt här. Åh jag blev så nöjd med presenterna också. Imponerad av mormors presenter, ansiktsbehandling i 1 och en halv timme. FATTA vad jag ska njuta (dock inte när hon ska klämma alla porer, den smärtan glömmer jag aldrig sen sist....) Och lite annat fick jag av henne. Det mest otippade var nog Laleh-biljetterna jag fick av mamma och pappa. Jag ska se Laleh i mars? Känner att jag vet knappt 3 låtar av henne men ändå så imponerad av henne? Rädd att det ska synas att jag inte är någon Laleh-fantast när jag sitter där nästan längst fram... MEN hon är ändå riktigt bra och det ska bli intressant att se och höra henne. Otippat nummer 2, fick presenter av Patricias småbröder :') Åh så sööööta! Fick nagellack och en nagelfil :))) Nu tänker ni "men du biter ju på naglarna?" Jaaamen det är ju alltid bra att ha en nagelfil den dagen jag slutar med det. Jaja. Dagen efter julafton blir ju alltid en soffliggardag. Man går mellan kylskåpet för att hämta julmat, till tvn för att se dom bästa julfilmerna. Ensam hemma!!! Idag tog vi oss till linköping för att kötta på mellandagsrean. Dock blev det ju inte några jätte-tjohej-fynd. Drog mig till smågrejerna som sockor, underkläder o sånt, på något vänster. Men jaja nöjd ändå att jag höll i pengarna :)))) Köpte jeeetefina kassettbandskalet till iphonen. Yes, det är så fiiiint! Och ikväll så har jag.....ätit....och kollat på tv... Fan kommer inte ifrån matkoman. Nej nu vill jag se ett avsnitt Glee innan jag ska läsa i boken Cirkeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela