Idol

Publicerad 2011-12-10 01:22:45 i Allmänt,




Yessss Amanda vann och det var helt klart rätt, alla andra har fel och det vet ni.
Gillar fortfarande att kommentera Robins bleka babyhud och det där charmiga "babyhullet".
Vi kommentera också vilka som var filfar också, ikväll var det många.
Sen kolla vi på hellenius hörna osåå fastnade vi framför en skräckis.
Och Calle ringde också och sa osammanhängande saker i onycktert tillstånd. Heiiipa!


Trevlig fredag må jag säga! Här är vi tre när vi kollar på Idol :)






Angelika har sin idol-tröja på sig varje fredag. Japp det är sant.


NEEEEEVARS letade fram några gamla hedliga bilder.
Där skymtar man mitt gamla rum också, nostalgi!











Imorgon blir det julbak och sedan på kvällen åker vi in till linkan och lyssnar på coola band. Yeeeaah groupies-varning :)))




Just ni sitter jag här och sparar bilder på fina hår. Så.kul.att.spara.fina.bilder.utan.anledning.
Tänker att "de kan vara bra att ha nångång".




 

 

 

Önskar ibland att jag sparade det långa ofärgade håret så kan kunde göra fina fiskbensflätor varje daaaag.
Men sen kom jag på att jag inte ens kan göra en vanlig fläta så varför skulle jag kunna göra en fiskbensfläta? :)
Det är då jag skulle vilja ha Arjeta eller Moa i min sminklåda så dom kunde fixa mitt hår varje dag.
Jaa livet skulle vara så mycket enklare då *drömmer mig bort*

 

 

 

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela