+

Publicerad 2011-12-19 22:39:57 i Allmänt,

Man tackar för tipsen hur man laddar upp bilder.............!!!! Skyll er själva som missar massa roliga bilder som jag har tagit på senare tiden. Produktiv dag idag. Knappt göra något i skolan. Rocka på engelskapjäsen, se en konstig "pjäs" på samlevnaden (seriöst hitta inte riktigt den röda tråden i det??) och prata om allt möjligt på samhällen med Martin. Kom hem vrålhungrig, kokade makaroner så det nästan vällde över i min skål. Åt det till flera Glee-avsnitt. Åh så bra det är! Britney Spears avsnittet är än så länge min personliga favorit. Det var just då man märkte att man kunde alla texterna och satt och sjöng med varje låt. Stolt att jag växte upp med Britney Spears och dansade till henne i mitt rum! Somnade också nångång vid sex och vankade sedan med den vanliga ångesten, att jag hade missat pluggtimmar till tyskaglosorna och att jag inte kommer somna inatt. Meeeeeeeen whatever. Det var allt för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela