Dräggig

Publicerad 2011-12-03 16:38:55 i Allmänt,





Har pluggat för det mesta fram tills nu. Har ju fått lite gjort i alla fall.
Gjorde även as god frukost imorse och hjälpte André snagga håret. Nacken kan ha blivit liiite sne HEHE.


Nåja. Nu tog jag mig i kragen, borstade tänderna och kammade mitt flötiga hår.
Idag orkar jag bara inte fixa mig, dels har jag mensvärk så då försvinner ju kämparandan till att se snygg ut.
Så nu sitter jag med en slickad bulle och försöker få den att se fashion ut, inte äcklig. Går sådär.



Ska väl se om man ska hitta på nått kuligt med mörtarna ikväll!
Igår myzte vi hos Angelika, gött att Amanda gick vidare, om man ska uttala sig om Idol.






sexy and I know it

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela