Den ryska björnen har vaknat

Publicerad 2011-12-18 18:11:06 i Allmänt,

Lite sammanfattning på fn-rollspelet då Kort och gott så gick allting bra och det var rätt roligt som vanligt. Dock saknade jag dom gamla treorna och den gamla känslan förra året, då allt var nytt och spännande. Men var ju lika bajs-jätte-darra-sönder-nervös när jag skulle prata :)))) Blev också imponerad hur vissa ettor var jätteduktiga som dom hade gjort det förr?? Jättemys hade vi också på övernattningen. Vi sprang i korridorerna, ritade en till krokodil på antons skåp och sedan myste vi ner oss med Vampires Diaries-maraton. Måste fan komma ikapp för det är ju faktiskt en bra serie! Höjpunkten var att Niklas kom in då och då och la sig bredvid oss och kollade med oss, haha gulleeee. Nästa dag så var man trött och seg och hängde inte riktigt med diskussionerna. Men vad gjorde det??? När man vann bästa klädsel? :D Vann ju dock en kokosnöt och ruttna bananer..... Förväntningarna sänktes lite där... Blev också ledsen i ögat att inte Mimi vann heller, vi var ju fan likadana. Nästa år ser jag fram emot att vi tjejer ska ta tag i fn-rollspelet och leda det. Känner på mig att vi kommer bli ett bra gäng. Det ska bli intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela