Avrundar

Publicerad 2011-12-21 23:21:30 i Allmänt,

Kommer att försöka köra denna lista snabbt och rakt för att tjäna på sovmorgonen tills nio imorgon. Lever för sovtimmar. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag åkte till P&L och fick så så många otroligt bra artister. Just denna vecka levde jag verkligen för musiken och brydde mig bara om att få uppleva stunderna mittemot artister som man bara drömt om att få se och höra live. Jag började i tvåan på gymnasiet. Tyckte det var rätt jobbigt men som tur var så har jag flitiga klassisar som får mig att orka kämpa vidare. Seriöst om jag inte hade er så skulle jag bli en såndär jobbig elev som bara flyter och inte gör någonting. TACK NÄRMSTA KLASSISAR, TA ÅT ER, DET ÄR PGA ER JAG ORKAR LIIITE TILL! Vi pluggar ju inte helatiden. Vi har gått på många trevliga fester. Som sagt, naturfesterna blir alltid de mest festliga. Och en speciell som jag kommer minnas lite extraaaaa. I ut med fester så började vänkretsen växa. Gillar starkt det lilla tjejumgänge vi har, vi kommer så bra överens. Har du några nyårslöften? Bli duktigare på massa grejer. Satsa fullhjärtat på de saker jag verkligen vill göra. Och verkligen inte bry mig om de saker jag INTE vill göra. Jag vill börja träna igen för jag har haft en tjockisperiod hela december, då jag känt mig tjock......Meeen nu har jag ju inte gjort någonting åt det, äter ju lika mycket onyttigt för det :))))) Jag vill satsa mera i skolan, bli mer självständig i skolan. Ibland så blir jag jobbigt osäker och måste försäkra mig om vad klassisarna har gjort, speciellt Elsa, just för att jag alltid tycker hon gör alla studier så jävla bra. Men det skulle vara bra om jag slutade flåsa Elsa i nacken och försökte göra saker i skolan själv. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? HA! Nej. Eller? Inte vad jag vet ;););) Nej men nej, det är en fråga som ställs för tidigt. Vilka länder besökte du? Gotland.....hehe.......Borlänge, är det ett land? Nej jag reser aldrig. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Marcs födelsedag vi firade på Gotland. Det var så mysigt, och jag åt lamm som jag inte hade gjort på väldigt länge. Varför pratar jag om mat? Joo för att sitta där med familjen och äta lamm drog mig tillbaka när vi var mindre och åt lamm rätt ofta. P&L-veckaaaaan. Sommaravslutningen och studenten som alltid är fint att titta på. Midsommar var ju kul också! Speciellt när vi kommer på vissa låtar och dansar sönder till dom. Klassikern: När Isabelle drar på PUSSY PUSSY LICKI LICKI och fukkkkar ur. Underbarrrrrrt! Mimis fest också! Den var ju förträfflig! Toabesöket med Moa, Arjeta och Skrutteeeen! Fan vad jag kan skratta med Arjeta asså, det skrattet sprider sig som influensa på vintern. Vad var din största framgång 2011? Att jag sen till sommaren inte brydde mig om paniken över att "alla" blev tillsammans i början av ettan. Kände mig ensam, men inte ensam inom kompisarna, men saknade att ha någon. Meeeeeen till sommaren så ryckte jag på axlarna och tänkte "det kommer det också nångång". Fan kan inte komma på något speciellt? Vad har jag briljerat i? Största misstaget? Kommer inte på något megamisstag direkt. Det vanliga kanske, att man skulle ha vågat säga "det där" och gjort "det där". Satsat mera. Att jag inte gjorde fler saker på sommaren. Kom knappt ut från Mjölby ju, usch dåligt. Bästa köpet? Finns så många klädesplagg som jag blev löjligt glad över. Mitt fjäderörhänge från favvoaffären i Visby. Och jaaaa!!! Min älskade älskade gotlandsring! Äntligen så har jag en också i familjen! Mina tygkassar och armbandet jag köpte på P&L. Jaa och iphonen är ju fin den också. Men kommer inte på något mer nu, köper ju inte så dyra grejer. Vad spenderade du mest pengar på? Antagligen kläder, utemat och smycken. P&L biljetten och allt till den veckan. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mådde så bra de sista veckorna innan skolavslutningen, för jag njöt så mycket med klassen då. Vi satt ute i gräset och hade "lektioner". Vi kom varandra ännu närmare. Glad över att jag har träffat nya trevliga individer. Arjeta gjorde mig väldigt glad flera gånger i somras. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011? Måste kolla spotifylistan. Men kan redan säga nu att det blev mycket svensk musik. Veronica maggios hela album. Rolling in the deep. Robynlåtar. Home. Vox Pupoli. Starlight. Love out of lust. Sadness is a blessing. Moves like jagger. Levels. Hey Ya. Nu räcker det med låtar. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Har svårt med att komma ihåg faktiskt. Men gladare tror jag. Joo jag var gladare i år, kollade tillbaka i bloggen. Blev sjuk till spanienresan, Muse-konserten ställdes in, så jävla dålig start till sommaren. Blev helt enkelt trött på att gå på Blåklint, kände mig färdig med folket där. Vad önskar du att du gjort mer? Gjort fler ovanliga roliga saker, sett på bio, gå på teater, åkt till en annan stad, vad som helst. Tränat och pluggat mer också. Favoritprogram på TV? Scrubs som vanligt. True Blood. How I met your mother. Glee. Family Guy. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Hade en vanlig skoldag. Skulle ha shorts och nylonstrumpor för jag kände mig för blek utan nylon. Dom gick sönder så jag fick lika faan gå i shorts utan nylonstrumpor. Vi satt ute i fyrkanten i skolan och kollade på kattklipp. Jag njöt av värmen då, kommer jag ihåg. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Monkikläder mestadels. Svart. Försöka vara fashion ibland men gör det halvhjärtat. Mycket ringar. Alla möjliga hårfärger. Den bästa nya personen du träffade? Jaaru vilka är nu de nya personerna. En av de nyaste som jag kan komma på nu är Moa Wass. Gillar att vi kan prata länge och myckeeet, så myz när hon sov här och vi pratade massa. Sen har vi ju många av Angelikas naturklassisar som har hängt på som man har lärt känna på vägen. Sååååååå godnatt. Ser fram emot julavslutningen imorgon. Ska föröska mysa och få värsta julkänslan när vi sitter där! SERIÖST HJÄLP MIG MED ATT KUNNA LADDA UPP BILDER IGEN, FÅR JU FAN PANIK

Kommentarer

Postat av: Elsa The Very Best!!

Publicerad 2011-12-22 22:02:18

Amen, vad gullig du är! Vad glad jag blir av att läsa vad du har skrivit, Vi har haft ett toppen år! och nu har halva gymnasie tiden gått och halva är kvar, Fan va bra nästa år kommer bli!!! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela