Är du...laddad?

Publicerad 2011-12-05 21:30:00 i Allmänt,






Sovit knappt sex timmar inatt, wihu. Kunde inte sova för månen så jag började läsa första twilightboken till ett inatt :'D KuuuuulT! Så idag har tröttheten funnits där hela dagen.
Hade utvecklingsamtal idag och det gick prima skinka. Sen efter maten så däcka jag framför läxorna. Vet inte riktigt säkert när jag somnade men vaknade nu vid nio. Bajs. Så egentligen har jag inte pluggat alls mycket idag....HEHE.

Höjpunkterna idag är alla dessa mms och när Elsa och jag skapade galet roliga skämt. Oj oj oj!






Nu ska jag ner och dricka massa vatten, mjaa blir nog det jag orkar med ikväll.


Usch måste sova, men först läsa psykologi!



Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela