Who let the dogs out?!?!?!? voff voff voff voff

Publicerad 2011-08-20 23:43:01 i Allmänt,




Vaknade av en skata som hackade på min balkong (?) Vi har en skatfamilj i våran trädgård -.-
Blev fan livrädd först att något psyko försökte klösa sig in genom väggen. Fast vem fan klöser sig igenom en vägg?
Seeeeeeen väntade jag en kvart tills klockan ringde och då var det dags för att peppa hundutställning.
Vi kom dit och ställde upp vårat fina tält och väntade sedan på Leikas tur. Självklart började det regna just när dom skulle börja köra. Så kuligt att se så många hundar på en plats! Hunder överaaaallt! Dock bara en mops såg jag :( Inte ens värd att sno... Jallafall. Leika kom 3:a i hennes grupp och som vi hurrade och skrek! Närå det gjorde vi inte, men hon är så duktig hon Leika. Jaaa Ella också såklart!

När jag kom hem föll jag nerför soffan och stannade där. Var så jävla trött efter dagen så det fanns ingen ork till nån ståhej i Linköping. Stannade hemma och kollade på dåliga filmer med mamma och pappa istället.




Ska visa er min fina kamrat jag hade bredvid mig idag. As söt hund! Ska berätta lite mer detaljer imorgon. Men nu ska jag sova för jag måste utnyttja tiden då Tyson har bestämt sig att sova bredvid mig wihuuu!
Så länge får ni lite gotlandsbilder som är nästan 2 månader försenade. HEHE








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela