Tjabba!

Publicerad 2011-08-11 15:28:58 i Allmänt,



Chillar här och lyssnar på Hurts. Braigt må jag säga.



Ser ni hur blond jag har blivit!? Det är ju fan ett mirakel av sig själv. Tack frisör Gudrun och solen som har grejat det.


Slappar här och väntar på att Arjeta ska vakna och höra av sig.........
Har väntat sen två? Vad i hela friden håller hon på med?

Arjeta försöker du ignorera mig?
Varför gör du det? Är jag inte söt nog?




Är det något fel jag gör? Är det något fel på mig?



VAAAAA!?!?!?!?!?


P.S Hör gärna av dig snart. // MVH Din Sanne

P.S nr 2. Smyghatar alla som är på Way Out West idag. Hade kunnat (döda, äh vi vet alla att jag aldrig skulle kunna döda) slå någon (det hade jag kunnat) för att få se Kanye West, Robyn och Edward Sharpe & The Magnetic Zeros.


Kommentarer

Postat av: arrebarrenegerskalle

Publicerad 2011-08-12 01:11:18

hahahah gud vilka söta bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela