solkoma

Publicerad 2011-08-03 23:22:34 i Allmänt,




Somnaaaaaaaar snart. Är i nån slags rutin som går om och om igen. Vakna, äta, packa, sola/bada, åka hem, äta, nästan somna, mjaaa typ så. Blir så seg av solen!
Badade jallafall i skogssjön idag. Vaaad det var skönt i vattnet, vanligt vatten slår alltid äckel-klor-vatten som folk (jag..) kissar i.
Sen blev vi trötta på skiten och åkte hem. Gick och handlade och fixade pytt i panna, rätt äckligt ändå men lättlagat. Sen kom tjejorna på besök igen och vi käkade smoothie och hjälpte Arjeta med matte. Får en att tänka på att snart är det vår tur med läxor...




ÅÅåååhh vad jag saknar mammas mat nu. Vill ha husmanskost! Vill ha familjen samlad igen. Det är verkligen inte kul att vara ensam hemma nu :((((
Som salt på såren ringer pappa och mamma och berättar vad för roliga utflykter dom har gjort. Jaa då passar dom på när inte vi barn är där >:(



Aaae imorgon blir det lite sovmorgon och sen eventuellt bad. Sen skänningemarken, det blir väl...som vanligt. Ska supa sönder mig på fälten. Eller.....?
Nej nu måste jag sova för jag fick nått depp/pms anfall över mig. Kroppen tror att jag ska ha lingonvecka snart fast lurig som jag är så hoppar jag över den hohoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela