Dagen före daaaaaagen

Publicerad 2011-08-22 21:53:50 i Allmänt,




Gick upp nio idag för att öka chansen att bli trött ikväll. Tog mig en frukost och sen gick jag ut och rensade ogräs i trädgården med P3 i öronen. Faaar och flyyy vad det är fint att lyssna på P3.
Sen när det började regna så satte jag mig med matten istället. Hehehe sista dagen på sommarlovet......
Applåder till mig som har fått lite gjort idag!




Nu ska jag föna håret och sedan sätta mig framför Breaking News!



Jaa lite bilder tömde jag också


Min trevliga kamrat bredvid mig medans jag tittade på Ella och Leika :)))



Såndär hund man vill gnugga ansiktet och säga guchiiiguchiiiguuuu!



Här sa vi att det är Marc och Ella om några år




Här är bara en allmänt söt bild på Arjeta. Aaa...och sen mitt finger på halva bilden...
Åh det skulle va fint att ha henne på Kungshöga ibland :))








NEJ dax att peppa för imorgon. Ser faktiskt fram emot det. Fast så äre ju med första dagen. Sen om man funderar på hela året....så njaaaa.... Sen kommer det vara jobbigt att alla är solbrända men jag har någon halvdan bränna. AHHH ångest när jag kommer se Elin, jääävla bruuunjävelfaaan! Men första perioden ska jag njuta av att inte vara minst längre och stirra på alla ettor. Hoppas även på att få leka mycket dom första veckorna :D:D::D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela