Blöt i håret

Publicerad 2011-08-11 01:14:49 i Allmänt,




Jaha då blev det ännu en promenad från donken i regnet. Vi måste sluta gå till diverse flötställen däruppe på kvällen då det alltid regnar nu för tiden!
Blev att kolla på Bad Teacher här hemma med tjejerna. Diggar inte att skriva "med tjejerna"... låter så "heeeyyy är med mina girlfrieeends! Mina bruuudar!" IALLAFALL!!! Efter filmen gick Moa och Angelika som skulle upp tidigt och Arjeta och jag tog hojjarna till donken för att möta Nadja och Dessie. Okej, nu låter det som jag känner Nadja och Dessie. Första gången jag pratar med dom hehehhe.... MEN det var väldans trevlans och glad för att träffa på dom! Hamna ien liten fight också, inte varje dag. (Okejdå, inte jag) Damn you som spillde cola på mig!
Seeeeeen gick vi som sagt hem i regnet.




Nu har jag gosat ner mig i Andrés säng för att softa framför tvn. Fast nu orkar jag nog inte gå till mig egen säng. Blir nog att sova över här. Va lite crAAaaAAAaaaAsy och sova i en annan säng wohoo!


Jaa just det. Dom nya schemana har kommit upp på dexter så ni vet. Emma och jag försökte lista ut alla förkortningarna innan jag hittade dom hehe...



Gött att ha fiske i ämne då (H) Neevars det är bild och form, typ lika coolt faktiskt.


Cool grej med fejjan, har hela 7 personer som fyller idag! Jisses det blir att skriva massa grattis imorgon.


aaee natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela