Baxar bilder från kompizar för jag själv inte orkar ta kort

Publicerad 2011-08-14 23:28:40 i Allmänt,





Här är en från spökjakten. Vi fick senare reda på att vi stod vid fel träd....ouppsi!
Måste älska att Andreas kom med på kortet när han också tar kort på sig själv :D:D::D





Jaaa och igår var vi ju på Keep It Loud vilken var najs. Åt gott på Steves, hoppade med Crossfire, jazzade till Movits! och bärtzade med Issa på tåget tills vakten tog våran bärtzburk :(((



Här ser vi hur smidigt Arjeta täcker sin "synliga" finne. :)
Jag själv njuter bara av min sprite, om ni undrar. :)




Här har vi ett fint gruppfoto på hela gänget vi var. Gillar starkt Emmas pose och Moas crazy eyes.










Och ni vill inte veta vad jag har gjort idag. Eller? Okejdå.
Slappat med familjen och mest suttit bredvid fina katt. Åh vad vi har myst idag!
Sen i allt mysande kom pappa stormandes in i tv-rummet, "Vi ska övningsköra. NU!!"
Då var det bara att skaka av sig slappandet och bege sig mot bilen. Idag fick jag prova Andrés röda pärla. Hatar att jag fortfarande låter som en dacke-740-förare när jag ska växla. Eller att jag sedan ÖÖÖÖSER iväg när jag har stannat med bilen, istället för att smyga iväg. Hatar även du din jävla nolla som körde om mig i din fula svarta nissan som du har försökte pimpa. MAN KÖR INTE OM I STAN, FATTARU!??!?!?!? Även fast jag körde i 45 (...) så ska du fan inte köra om.




Nejmen om man skulle leta fram lite nya True Blood avsnitt. Ja tack gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela