You don't move me

Publicerad 2011-04-05 22:19:59 i Allmänt,





Kommer bli riktigt jobbigt att gå upp imorgon när jag har myst domhäraa studiedagarna på mornarna.
Dagen har mest innehållit läxor, kulT. Åkte en snabbis med Ella till Hjärta till hjärta. Blev många till och hjärtan i samma mening därjaa..... Meeen jallafall, hittade tyvärr inget kuligt.

Sen när jag satt med läxorna i min ensamhet så kom Patricia för att hänga här tills André kom hem. Så då bildade vi en pluggstuga och hon hjälpte mej med ekvationer, wihuu förstår mer nuuuu.



Och sen har jag trälat på mej stjärt-ekonomin. Fyyy så tråkigt men nu ska de la allt sitta.





Nu somnar jag snart, dax att borsta tändernaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela