Veckans göddigaste glosa

Publicerad 2011-04-13 22:15:34 i Allmänt,

 

Vi får hitta egna glosor som vi inte vet vad de vetyder i engelskaboken vi läser. Till min lycka så hittar jag ordet scoope och undrar vad det betyder och tadaaa öööössss! Favvisord juuuue!
Det var mycket underhållande, tyckte jag.

 

 

 

Innan jag gick hem så sa jag till Elsa att idag får jag verkligen inte somna när jag pluggar. Vad gjorde jag efter jag läst i historiaboken? Jooo jag somnade. Mmm det var så skönt. Så värt.

 

 

Imorgon peppar jag för engelska nationella. FAAAAN vad Elsa och jag ska va muntliga. Siktar på att Lennart ska ramla av stolen för vi är så jävla duktiga. Japp, inga konstigheter.

 

Vi rockar. Punkt

.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela