slappis-måndag

Publicerad 2011-04-04 23:37:11 i Allmänt,






Har ju fått lite gjort idag men inte närheten av så mycket jag har velat få.

Gick ut med katten min i solskenet för han har gnällt om att få gå ut hela morgonen.
Sen låtsades jag plugga. Läste i samhällsboken men kom inte ihåg vad jag läste om HÄHÄ.
Gav upp och smsade Ella för en fika. Gick mot stan för att köpa en bra salva för mina äckligt torra mungipor. Sen gick jag till Ella och möööös där hela eftermiddagen med henne. Marc kom hem också så fick umgås med han också.
Sen hem äta, ligga skavfötters med André och skratta åt fiskeprogram och sen till sist plugga igen. Älska hur han sa "Catch a big fäääsh".


Pinsamt när pappa förhörde mej då jag inte kunde förklara en ända sak utan att lägga på massa "tyyyp", "liksom" och "assååå".  André blev la inte direkt imponerad, då han förklarade om alla grejer för jag aldrig kom till saken.






Jajaaaaaaaa imorgon ska jag ta tag i pluggandet igen. Åh ekonomi är så kul att läsa om<33<<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela