Night time

Publicerad 2011-04-26 22:05:40 i Allmänt,





Skoldagen var ju inte allt för jobbig. Gå till skolan i solsken och redan då bli riktigt varm.
Sen bara myyyysssa med klassisarna igen. Kulig grej var att jag och Rebecka var likadana klädda. Skjorta, väst, converseskor, armband och flätad lugg. Det måste vart ödet asså, soulmates!
Det var ju mest Lennis-dag idag. Vi tittade på en dokumentär om Romarriket....som var intressant första halvan....sen blev jag trött och nickade till söms på den sista halvan. Det var la kul!




Efter skolan myste jag och Tyson på altanen och där har jag suttit tills sju. Så skönt att man kan sitta på altanen utan att frysa nu.




Aaaee nu blir det Cougartown på tv. Orkar inte med bajs tyskaglosor.



Gotlandsinlägg skjuter jag upp tills....jag har tid....nån dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela