Majblomma

Publicerad 2011-04-14 23:02:17 i Allmänt,




Hallå jag glömde ju nämna att Elsa & jag köpte varsin majblomma idag! (för Elsas pengar...hehe..jag är fattig..)
Så underbart två sköna pöjkar som vi träffade på.


Jag: Hur mycket kostar dom då?
Pöjke 1: Jaaa du har ju denhär blomman som du kan sätta på bilen (såklart den dyraste visar han)
Jag: Njaae... vi tar två stycken vanliga små ":)"

Pöjke 2 ger mej två blommer och jag ger pengarna (Elsas pengar..) till Pöjke 1.


Pöjke 2: Men...pengarna då?
Jag: Jag gav det till han.
Pöjke 2: Men dom ska ju jag ha, det var ju faktiskt jag som frågade tjejerna.



Hahahaha så skön kille. Han kommer bli en stor ekonom i framtiden tror jag. Säkert den andra också som försökte få oss att köpa klisterblomman som man har i bilen som var dyrast. Fast, det sket sej ju när vi inte har nån bil.
Dem splittade på pengarna tillslut....med lite sura miner från Pöjke 2.




Aaa det var min lilla historia.
Förresten jag hann att slänga i mej pizzan på en kvart plus att komma i tid till afrodansen. Asså järnspikar så kul och jobbigt det är!

Nu ska jag repa lite för pjäsen imorgon och sen sova som en stock.







Regina Spektor – Real Love
Yelle – Safari Disco Club
Bob Dylan – Meet Me In The Morning


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela