hemma

Publicerad 2011-04-25 13:33:09 i Allmänt,




häj häj på er, vinkelivink





Gillar ni min orkidé?
Kanske dax att köpa ny. Ser la lite fattigt ut att ha en kruka med två pinnar i, men vad gör deeee!
Mitt finger ser rätt mystiskt ut också, ser jag nu.




Idag har jag hunnit med en frukost på altanen med familia + parre, eller aa patricia. Myyyys :)))
Sen tog jag en lång dusch med inpackning för att få ur knuten i mitt hår. Kom ut ur duschen och kände åter igen mej som en människa. Taaar på krafterna att åka bil + att mina drömmar är så sjuka och roliga asså, jösses.




Nu ska jag försöka läsa igenom alla bloggar som jag har kommit efter.
Sen drar vi iväg till Marc&Ella för en födelsedagsfika för självaste Ella fyller år imorgon!






Drar en sammanfattning och lite bilder om min vecka lite senare, hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela