Then face it

Publicerad 2010-09-08 21:20:32 i Allmänt,







Nu känner jag att skoltröttheten smyger sig på mej. Bad till Gud att tyskan skulle gå snabbare.
Och imorgon slutar vi ännu senare, fyra. Fy faaaaeeen.
Kan inte forskarna vi ska kunna helt klockrent. Jag som skulle bli Svens favvis.
När jag känner mej stressad blir jag bara ännu mer Tyson-galen. Och så han.
Idag har han jamat som aldrig förr efter mej. Och jag blir lika glad varenda gång och ger han en bamsekram♥
Kollade på Idol också. Såklart. Fan han som rockade loss på gitarren och hade jeansskjorta.
Nej inte countrytönten. Den ganska snygga killen. FAN VA BRA HAN VAAAAAAAR!!!


Måste duscha nu och sen stört i säng med mamma och Tyson. Sover där nere så mamma slipper va ensam nu när pappsen är i Kina!



Måste förbereda mej att se fierce på skolkortet imorgon!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela