Mitt 901 inlägg

Publicerad 2010-09-25 22:02:52 i Allmänt,







Efter halva kvällen får jag ont i kroppen och ligger i soffan och kramar mej själv och ojjar mej.
Fan ska man få feber nu också?





Ajaa, Mamma Mia är ju en ganska bra film. Mamma tyckte att det var den bästa filmen hon har sett.




Innan jag börjar gråta bara för värkenvi kroppen så ska ni lyssna på Maroon 5 – Hands All Over
Deras nya album. Fortfarande smygkär i Adam Levine sen jag var liten hehehehehhehehehehhe.




Kämpar med att lyfta på benen. Min stubb på benen känns som att nån klöser på mej.....................



Aaaa ville inte säga nått annat. Nu vet ni.



Tackar för lördagen nu, sov gott







RandoM-BiLd med KlAsSiSaRnA





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela