Om du aldrig provat hur kan du då vara säker?

Publicerad 2010-09-03 18:18:34 i Allmänt,







Vilken mysig kväll jag hade igår asså.
Kom ner till Marcs och Ellas lägenhet och möts av två söta filurer.
Iziz visar duktigt att i skåpet bredvid kylskåpet är hans mat och ställde sej bredvid och jag söt-blickeN.
Tänk er mysa ner er i soffan med datan på kaggen, true blood avsnitt och en söt perserkisse som trycker in trynet under hakan. Aaa jag trivdes med att låtsas jag bodde själv.
Tog sen efter mys en promenad med Leika. Trivdes också att låtsas ha hund. Blev också förbannad när dem jävla skaterkillarna försökte locka till sej Leika och vissla o ha sej. Ville bussa Leika på dem. Fast Leika är ju inte så farlig...

Sen kom Marc och Ella och de köpte kebabtallrik till mej som tack för att vara katt/hundvakt. Inte illa alls!
Sen åkte vi hem med Muse dunkande. Älskar att P3 kör Muse.







Idag gick skolan snabbt och det gillade jag. Känner att nu börjar läxorna växa, fast ska inte klaga för det är än inga svåra läxor så ett tag till ska jag väl palla med det.


Vi fick göra en lista på saker som är viktigast att ha när man sitter i en gummibåt mitt i havet.
Linnea är galet rädd för hajar och ville ha haj-harpunen så högt på listan som möjligt.

Emma: Men Linnea vi tar plasten före, då kan inte hajarna komma in!!!!
Aaaaa de var rrrrroligt!






Så får ni lite bilder





Första dagen på gymnasiet, jäääte fin morgon.
(Dagen slutade dock som ett helvete)





Min fina älskling som hjälper mej att plugga




Iziz med tryyyyynet! Han är läskigt lik en buddha ibland när han blundar och med sitt underbett.




Fin kväll när jag promenixade med Leika.




Sötis Leika gick stolt med pinnen i munnen!






Okeeeeeeeeeej nog med djurälskarbilder nu innan ni spyr.
Hmmm undrar hur mycket jag kollar frysa ikväll.....
Eller hur mycket kommer man frysa med några rundor och lite öl i sej?



Aaaja önska mitt lag lycka till!


Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2010-09-04 10:43:00

visst är den! myrorna, så tyvärr fanns det bara en hehe :D

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-09-04 11:17:21

känner igen den där plugghjälp bilden... ,)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela